Do restaurace chodíte často? Nebo návštěva restaurace je pro Vás sváteční den? V podstatě je to jedno, jak odpovíte. Důležitá otázka je spíš taková, která se týká očekávání od našeho pohostinství.
· Byli jste spokojeni s nabídkou jídel?
· Týká se spokojenost i obsluhy?
· Bylo Vaše jídlo připraveno chutně?
· Nečekali jste dlouho na Vaši objednávku?
Možná takto by měl vypadat hrubý souhrn otázek pro zpětnou vazbu restauračního zařízení. Možná by se měly tyto otázky stát takovou osnovou pro zaměstnance restaurací. Pozitivní odpovědi by majitele restaurace uklidnit.
Ale negativní odpovědi by měly majitele rozrušit. Měly by být motivací pro zlepšování.
Takže hledáním chyby byste se, jako restauratér měl zabývat ihned. To je Váš prvořadý úkol, na který byste se měl zaměřit.
· Nabídka jídel by se měla odrážet od lokality, ve které se nachází Vaše restaurační zařízení.
· Obsluhu je možné vyměnit, nebo proškolit v oblasti vystupování před hosty.
· Zda je jídlo chutné, to byste měl Vy vědět, jako první! Vy snad neochutnáváte to, co podáváte ve Vaší restauraci?
· A zrychlení přípravy jídel můžete zajistit, buď výměnou pomalých kuchařů, nebo moderním vybavením .
Teď záleží na tom, kde chybu najdete. Víte, nesmíte být samaritán. Ale také nesmíte škudlit na vybavení profesionální kuchyně! Nejlehčím úkolem je pořízení nového konvektomatu. Tam skutečně problém není.
Podíváte se na parametry těchto zařízení, porovnáte je a máte vybráno. Respektive se poradíte ještě před pořízením se svými kuchaři.
Oni budou nejlépe vědět, co je pro ně nejlepším řešením. A Vy se necukejte s výdaji a pořiďte jim konvektomat, který si sami vyberou.
Vy si dejtepráci s tím ostatním, co je v nepořádku. To bude daleko těžší oříšek! Vybrat, nebo proškolit personál obsluhy bude vážně náročná práce!