Ještě před dvaceti lety bychom se o tuto americkou společnost ani neutřeli. Produkty byly hrozné, kvalita ještě horší a celé to bylo postaveno na dvou odpudivých nápadech – vydělat na lidské hlouposti a jojo efektu a zároveň si přijít na ještě větší balík pomocí pyramidového schématu. Jedno se přeměnilo v alespoň dostatečně fungující produktový „arsenál“, který nějaké to kilo shodí, ale zbytek zůstal naprosto stejný. A jde to vidět, hlavně ta zoufalost být už tím, který „jenom vydělává na ostatních“. Poznáte ji v hlase, jakmile k vám přijde „velitelka“ místního fitness klubu a rovnou vám napašuje členství a dobré slevy.
Pojďme se objektivně podívat
Produkty jako takové nejsou to nejhorší na trhu. Společnost šla do sebe a vydala alespoň něco, co dokáže zastat slibovanou funkci. Není to žádná sláva, pořád uděláte lépe, když si vše koupíte a uděláte si to ručně sami, pokud se ovšem rozhodnete s touto společnosti zhřešit, nic zlého se nestane, ba naopak, možná si přeci jen k tomu najdete cestu. Některé produkty jsou možná až překvapivě dobré jako guarana, energetické drinky apod. Reklamu jim dokonce dělá i Christiano Ronaldo, což znamená, že už mají jako firma dostatečně velký obnos anebo to Ronaldo zvážil a upsal se jim.
Stinné stránky
Koupíte lepší produkty a určitě levnější produkty. Ceny, které herbalife dává běžnému spotřebiteli, jsou zkrátka úplně jinde než by být měly. TO, co vám nabízí člen „aktivního klubu“ seženete na internetu od herba-odpadlíků za naprostý zlomek a pokud se podíváte na ostatní společnosti se zdravou výživou, taky se netrefíte mimo. Ceny jsou dělané tak, aby vás to donutilo vstoupit do otroctví pyramidy a postupem a slevami se dostat na normální cenu. TO si ale musíte platit školení a víkendové semináře a na to by se jeden mohl leda tak vybodnout.
Produkty se tedy drží na jakžtakž populární úrovni, ale pokud máte možnost si raději udělat ovocný shake bez těchto prášků, uděláte tak lépe a aspoň se budete cítit ještě lépe ze všech těch ušetřených peněz.