Propiskám, klíčenkám, bločkům a dalším reklamním předmětům v dnešní době již odzvonilo. Lidé o tyto předměty nemají příliš zájem, proto není dobré je ve velké míře zahrnovat do svého marketingového plánu. Naopak určitě neuděláte chybu s textilními taškami, které se v poslední době vrátily do módy. Lidé je nosí nejenom na nákupy, ale třeba i na procházku do města či do parku, protože jsou stylové, pohodlné a bezesporu i velmi praktické. Vás bude ale nejvíce zajímat ta výhoda, že se dají potisknout libovolným motivem. Dáte těmto produktům šanci i vy?
Navrhněte si vlastní potisk
Vyrábějí se pro vás v mnoha variantách, proto si zvolte ty, které budou vám a vašim reklamním záměrům vyhovovat nejvíce:
– Klasické z bavlny
– Z netkané textilie
– Skládací
– BIO
– Přes rameno nebo do ruky
Kromě výběru typu budete muset promyslet také barvu a hlavně potisk. Nejčastějším motivem bývá logo firmy, nějaký symbol, který danou společnost charakterizuje, reklamní slogan nebo zkrátka jen nějaký obrázek, se kterým si vás člověk spojí. Motiv si můžete sami navrhnout, anebo to přenechat na odbornících, kteří vědí, co je v oblasti marketingu nejefektivnější a nejaktuálnější.
Smýšlejte ekologicky
Jednou z nenahraditelných výhod těchto látkových tašek je také to, že jsou ohleduplné k naší planetě zemi. Jsou ekologické, tedy na více použití. Neskončí po jednom použití v koši, jako mnohé igelitové náhrady. Stačí je jen případně vyprat, a jsou opět jako nové. Oproti již zmíněným igelitkám uživatele potěší i jejich pevnost, která je mnohem vyšší. Lidé proto budou brát tyto produkty s sebou na nákupy a podobně, čímž vás budou propagovat. V tom spočívá celé to tajemství.